vibrerande sängar

vaknade hos marina av att hela hennes säng vibrerade, en något annorlunda väckning men rätt skön faktiskt haha. anledningen var att hon har tvättstugan under sig så när den är på skakar hela rummet typ, mys.

men alltså ja, harry potter var så faskligt bra så jag får rysningar. tyckte tydligen kvinnan bakom mig också som grät så mycket att hela min stol skakade sönder i vissa scener. men hey, jag är inte den som klagar, man ska visa sina känslor! Det roligaste var ju ändå människorna i hogwartz outfits, mycket sött måste jag ju få tillägga. frågan är ju HUR stort fan man egentligen måste vara för att helt allvarligt kunna ta på sig en sådan dräkt i 18års åldern? fränt.. eller något.

men nuni ska jag ta och vara lite social mot min vän, vore oförskämt annars. hörs senare osv!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0