those early mornings

jag tycker inte om när jag vaknar såhär tidigt,och speciellt inte när man ligger och vrider och vänder på sig, tvingar sig att försöka somna om, kniper ihop ögona och utestänger fåglarna som kvittrar muntrare än en unge med godis , det är kvavt. rummet bara halvmörkt och man är ensam, inte ens en vän att snuffla i nacken. det är sånna morgonar som inte borde få finnas..

iallafall just nu ser jag lite på rachael ray, hon anordnar massbröllop, rart! eller något liknande. idag ska jag träffa patrik och nath, helt galet länge sen vi sågs. han har ju flyttat till england så vi har en hel del att ta igen kan jag tänka mig! haha. senare ikväll vankas bio igen. och vet ni vad jag ska se igen. rätt harry potter igen. men det gör inget för filmen var rysligt bra och sällskapet är ännu bättre så!

hörs lite senare osv annars - ha en riktigt fin fredag!
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0