promenad med lars winnerbäck

igår dansade vi bakfulla till brittans ops i did it again
idag har vi gått powerwalk åtta kilometer
nu ska jag stretcha

kvällen var mys, tjejerna kom över och det bjöds på girlygirl filmer av värsta slagen (ni vet så man nästa skäms över att vara tjej men inte kan låta bli att kolla) massa gnat och skratt. det var rart, ännu rarare var mitt sovsällskap. jag vet inte vad vi har haft för oss men både marina och jag har ålat oss, puttats och smackat i sömnen. hm. jag kom nyss hem från en regnig powerwalk, följde marina till stan. det var skönt, bara jag och lars winnerbäck sedan i regnet. kan behövas ibland. däremot började min axel krångla på hemvägen och det kändes som om någon hade klämt fast en spik i axeln. svar ja, det gjorde äckligt ont. tacka vet jag zon, min bästa vän just nu. annars skulle jag fasiken huggt av mig den eller något snart..

nu ska jag snart iväg till nath, hon har äntligen kommit hem från tyskland och ja hon har varit saknad.
puss va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0