london baby

idag stog jobb på schemat, inte så väldigt taggat kanske men vad gör man inte, höll på att blåsa bort på cykeln på väg dit dessutom, dåliga omen. har varit lite som en virrig höna idag men det har gått bra ändå, elin har räddat mig haha. dessutom fick jag finbesök på fika sen så då kändes det tip top. kvällen har också varit tiptop för er som ville veta. men nu är jag trött och tänkte övernatta hos marina. mycket trevligare, mycket mysigare och mycket närmare om man börjar klockan sex imorgon bitti. mmmmmmmmmm jag längtar. kanske inte nej.
 
förresten, jag är så lycklig! det verkar som om jag och marina tar en sista minuten till london! jag jobbar bara onsdag nästa vecka så det blir förmodligen nästa torsdag, iiih jag kommer shoppa ihjäl mig! för att inte tala om madame tussauds som jag alltid har viljat sett. ååh, jag hoppas verkligen det blir så!

men nu ska jag surpla klart på mitt te i väntan på att damen ska bli klar i duschen,

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du?

2009-07-21 @ 21:01:58
Postat av: carl jan

hon jobbar slottet, och tjänstgör åt kungen

2009-07-22 @ 16:06:32
Postat av: kerstin

anonym, jag jobbar på Sveas Terazza och Scandic hotell :)

2009-07-24 @ 10:06:42
URL: http://kerstn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0