inbrott och packning

imorse (läs efter elva) när jag skulle gå ut och hämta tidningen hör jag hur något smäller igen. jag vänder mig om och ja, mina farhågor besannades.dörren som är en såndär som är låst hela tiden om man inte reglar upp den hade åkt igen. Eftersom min familj har övergivit mig i princip hela sommaren var det ingen som ville komma och öppna åt mig heller, som tur var hade jag öppnat mitt fönster innan. det var bara att baxa stegen och klättra in fönstervägen. inbrott i sitt eget hus, jo man tackar ja.

Nu ska jag packa lite till göteborg innan jag cyklar mig iväg till jobbet, efter det blir det friskis i skytteparken och sen mer packning. jag tvivlar på at jag kommer bli klar nu haha. men först, sollapning!

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0