Göteborg

äntligen hemkommen till göteborg. inte för att det gick direkt smärtfritt till, tåget var lika hett som om det var på väg rakt ner i helvetet. AC vad är det lixom? som tur var raggade vi upp en plats efter halva resan med öppningsbara fönster - det var som att komma till himmelriket! Både jag och marina är rätt utmattade nu om jag säger så. jag för att jag jobbade äckligt tidigt innan jag åkte (+ lyckades med konsstycket att tro att jag började en timma senare, PANIK!)  och marina för att hon jaa? säg det! trötta och äckliga är vi allafall så vi får se hur det bli med våran planerade utgång, (när hon nu väl vaknar dvs) annars blir det mys och sånt där så slår vi på lite större bravader imorgon. det visar sig att se!

hursom, ha en galet bra helg raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0