nyårsafton

och det här är alltså sista sista sista dan på året. det känns.. konstigt. alltså som en helt vanlig dag, jag har jobbat och haft mig, men ändå så är det som en dallring i luften. nyår! den kvällen som man förmodligen sätter upp högsta förväntningarna på och smider mest planer till? det har iallafall vi gjort i veckan. så snart kommer nathalie, pontus och kalle för lite middag och förning sedan styrs party. och jag håller tummarna för att det blir freaking awsome!


just nu har jag skönhetsfix och ser på sound of music. den är så mys, jag blir helt till mig! dansade nyss loss i underkläderna mimandes till en hårborste. och nu är ju frågan varför jag berättar detta ytterst pinsamma inslag om mig själv, men nu har ni ju något att skratta åt iallafall.


vilket fall som helst, vad ni nu än ska göra så önskar jag er världens bästa kväll!

Kommentarer
Postat av: Emelie

riktigt fin header!

2010-01-03 @ 01:22:31
URL: http://mliiikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0