julafton

god jul alla raringar! det har varit lite dött här på sistone vilket beror på jobb och jul, men så kan det va ibland!
Har haft en riktigt mysig dag! började julaftonsmorgon hos min karl (okej, jag ska inte ljuga klockan var efter tolv när vi vaknade) lika mysigt som vanligt. efter det traskade jag mig hemmåt i snöyran för att styra kosan mot farmor och kalle anka. inte för att jag tror att hon förstod att det var jul, min farmor är 97 år och en aningens (grov underdrift) dement. men det var trevligt anyway. väl hemma igen börjades julmaten fixas och nu är jag så mätt att magen står i all världens hörn. men lixom, det är jul en gång om året, det kan det vara värt!
Min jul har varit riktigt riktigt bra och jag har fått en massa bra saker, spec till lägenheten :) hur har eran jul varit darls? <3

Kommentarer
Postat av: ELLEN - eecederholm.blogg.se

jag hade en mycket bra dag. hoppas din också var bra! :)

2009-12-25 @ 16:04:58
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0