första advent och solljus

ohmy, det är solljus ute! fattar ni detta mirakel rent ut sagt? efter ett halvår av grådis och en vecka av konstant regnande så är det s o l l j u s ute! detta ska firas. jag ska ut och shoppa innan jobbet!

förövrigt är det första advent idag vilket känns rätt otroligt. och exakt om två månader flyttar jag vilket också känns helt otroligt. men fasiken var skönt det ska bli! har nyss ätit frukost och öppnat första luckan på adventskalendern. alltså jag kommer aldrig bli för stor för det! vi får varje år av mamma små minikalendrar med fina motiv på. ( dom där stora tvkalendrarna är ju bara fula) spelar ingen roll hur gammal jag är eller att jag flyttat hemifrån, jag kommer alltid vilja ha en sån, ingen riktig jul annars! (;
liknande sådana här får vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0