sunshine in the rain

igår var en såndär dag då man lika gärna kunde ha leggat kvar i sängen. iallafall på kvällen, jag kom in i någon mystisk melankolisk känsla som inte ville ge sig. gick runt i huset och var mest bedrövlig, tyckte att allt var skit, att mina vänner hatade mig and so on and so on. det resulterade i deppbakning - smulpaj med vinbär och kokos. tydligen var den god för den tog slut illa kvickt iaf. idag känns det bättre, mycket bättre. jag förstår inte hur ens humör kan pendla sådär ibland.  jag menar okej om man har pms, men inte ens det hade jag. strange! kanske tröttheten, har ju jobbat rätt intensivt ett tag nu. aja huvudsaken är att det är bättre nu. Jag är nytränad i regnet,har de bästa vännerna, har ätit mina första kräftor idag och ser på stolthet och fördom med sis and mami. har absolut ingenting alls att klaga över vid närmare eftertanke!

puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0