sjukstuga

jag har gått och blivit sjuk, feber, förkylning och halsont u name it. känns ju sådär va kanske. men får nog egentligen skylla mig själv lite, är nog en kombi av för mycket jobb och för lite sömn. så går det när man vill vara med på precis allt.
har intagit frontläge i soffan med min mjukisfilt. tänkte mig att spendera dagen här innan fader kommer och hämtar upp mig för söndagsmys på landet. jag klagar inte..

gårdagen spenderades efter jobb hos nath, hennes bror hade lite folk där så det var rart. dock var jag som sagt sjuk så jag var nog inte den trevligaste, kom till och med hem tidigare än mina föräldrar. DÅ är det något fel haha.

Nu ska jag mysa med kirren och se mer på kyle XY.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0