nolife aka jobb

min i särklass alldeles urusla uppdatering har en förklaring faktiskt!  det stavas J O B B. och håller på att ta kol på mig. men när lönebeskedet kom hade jag självklart helt glömt bort det! då är all slit värt det. haha, nämen det blir ju en del eftersom att jag pendlar mellan flera olika jobb. och därimellan ska man försöka hinna med sitt sociala också. lite tråkigt är det dock att man inte kan vara med på riktigt samma grejer alltid som ens kompisar, eller var ute lika sent om man inte vill vara en trasa dan därpå pga av jobb. men thats life i guess, det kommer säkert lugna ner sig snart och då kan jag äntligen ta tag i uteliv, sociala och träning ( OMG vad sjukt otränad jag blivit, ÅNGEST) anyway, ikväll är det kräftskiva men jag är så död efter jobb i kumla (!) hela dan så jag tänker enbart ligga i soffan, se på gröna milen och överkonsumera grannens plommon. (kul för min mage imorgon haha)
men alltså, det känns rätt okej. iallafall just nu. undrar om det är såhär det är att vara vuxen, jobba jobba och jobba, dag ut och dag in. whats the point? fan i need some action. typ nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0