lurad?

just nu sitter jag med ett hopkok i fejjan av vad min syster sa vara en ansiktsmask. den består av ägg, mosad banan, havregryn och honung. jag misstänker att jag har blivit lurad.. det återstå att se.

dan hade ju kunnat vara bättre. började klockan sex och redan då anade jag oråd när faxade papper och beställningar inte var som de skulle.. efter ett tag svullande min hals igen och mitt huvud började dunka som en annan djävla hammare. skoj dag. åkte hem och däckade på soffan. hade bestämt mig för friskis men mami och halsen sa prompt nej. fick nöja mig med en promenix iallafall. känner mig lite bättre nu (peppar peppar) har inte tid att bli sjuk lixom.

anyway, hoppas ni haft en bättre dag!
puss





Kommentarer
Postat av: Guds Son.

Hoppas det blir bättre med sjuklingen.



Amen

2009-08-05 @ 19:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0