kläder <3

alltså, jag bara ä l s k a r kläder.idag fick en supermysig aprikosfärgad kofta följa med hem, den kommer bli groteskt snygg till ett par leggings i höst och en stor halsduk. dessutom fick ett par mörkblåa jeansleggins och tre par örhängen också följa med. min ekonomi gråter men jag skrattar. inget gör mig så lycklig som lite shopping ( hej ytliga jag)
snart kommer nathalie hit igen, vi ska se på sagan om ringen och mysa. jag får passa på när jag kan. helgen stavas jobb med stort jävla h!
titta bara:
Fredag - 14-19 på terazza
Lördag - 5- 11 sedan hem och vända för att vara tillbaka på restaurangen 17 till 11 på scandic
Söndag - 9- 18.30 på svea i kumla
Måndag - 15 - 11 på 4e våningen

sen är jag äntligen ledig i två dagar innan vi drar igång igen. inte för att jag klagar, jag älskar att jobba men ja, mitt sociala försvinner lite (grov underdrift) undrar i mitt stilla sinne om det är såhär det är att vara vuxen. om livet går ut på att endast jobba häcken utav sig. för vadå egentligen?  nästa helg är det jag som ska vara ledig, sluta leka arbetsam och festa tills klackarna går av!

nu vankas sagan om ringen, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0